چرا باید از یو پی اس استفاده کنیم
نوشته شده توسط : سامان

یو پی اس (یو پی اس) چیست؟

یو پی اس دستگاهی است که در صورت قطع برق، شبکه برق اضطراری را برای هر چیزی که به آن وصل است تأمین می کند. اگرچه یو پی اس مشابه ژنراتور عمل می کند و هر دو سیستم برای تأمین نیروی پشتیبان برق طراحی شده اند ، اما در یو پی اس هیچ اختلالی در قدرت بوجود نمی آید و طوری طراحی شده است که یک منبع پشتیبان تهیه کند تا بتوانید با خیال راحت دستگاه های برقی خود را خاموش کنید. در ژنراتور ممکن است بعد از تأمین ساعتها برق ، قطع برق مختصری داشته باشد ، در حالی که یک یو پی اس عمدتا برای محافظت از تجهیزات شما در برابر قطعی و افزایش برق است و شما را از آسیب احتمالی نجات می دهد. از آنجایی که سیستم های یو پی اس روی باتری کار می کنند ، ساعات استفاده از آنها محدود است ، اما به ویژه در مناطقی که مستعد قطع برق هستند یک ضرورت است.

انواع یو پی اس

دستگاه های یو پی اس در زمینه های مختلفی از جمله صنعتی ، تولیدی ، رایانه ای و ارتباطات ، تا کاربردهای پزشکی و نظامی مورد استفاده قرار می گیرند و برخی از سیستم های یو پی اس به طور خاص برای کار در محیط های با درجه حرارت بالا ساخته شده اند. امروزه دستگاه های یو پی اس را می توان در هر جا که رایانه و سرور وجود دارد پیدا کرد. یو پی اس به ویژه در صنایعی که قطع برق می تواند عواقب شدید و حتی موجب از دست دادن جان مردم باشد ، مانند بیمارستانی ، ضروری شده است. انواع سیستم های یو پی اس که در زیر انتخاب کرده ایم برای مصارف عمومی خانگی و اداری هستند و گزینه های فوق العاده ای برای پشتیبان گیری از کار و ایمن نگه داشتن برق شما هستند.

انتخاب بهترین یو پی اس

هنگام انتخاب بهترین سیستم یو پی اس برای خود ، فاکتور اصلی این است که چند دستگاه می خواهید به آن متصل شوید. این تعیین می کند که چند منبع خروجی و همچنین توان مصرفی را جستجو کنید. یکی دیگر از عوامل این است که شما به دنبال چقدر هزینه هستید. به دنبال هر چیزی هستید ، ما بهترین سیستم های تغذیه بدون وقفه - با توجه به هزاران بررسی یو پی اس - برای همه نیازها و بودجه ها را داریم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید





:: موضوعات مرتبط: قيمت يو پي اس , ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: